Заказ обратного звонка

Вкажіть ім'я та номер телефону

Заказ обратного звонка

Менеджер свяжется с Вами в ближайшее время.

Ошибка

Неправильно введена капча

Не одне тисячоліття людство намагалося створити пристрій, який спростить та полегшить пошиття одягу. У 1755 році Чарльз Вейзенталь, англійський винахідник, сконструював першим швейну машинку, що мала голку з двома гострими кінцями і отвором для заведення нитки, яке розташовувалося посередині голки. Машина копіювала операцію ручного стібка - машина однониткового ланцюгового стібка.

У 1790 році перший працездатний швацький агрегат винайшов і запатентував англійський винахідник Томас Саїнт. Машина була розроблена для пошиття шкіри і парусини і застосовувалася при виготовленні чобіт і черевиків.

Машина працювала з однією ниткою і створювала так званий тамбурний шов. Отвір в матеріалі пробивався голкою, вірніше сказати, шилом.

Машина Саїнта далі патентної стадії реалізуватися не змогла. Голковий механізм, запропонований Вейзенталем, виявився приоритетнішим, ніж пробивна голка Саїнта.

Цікавий факт. Через століття машину Саїнта спробували створити за кресленнями, але ця ідея зазнала фіаско, машина виявилася непрацездатною.

Першим, хто застосував дві нитки, або двонитковий спосіб для створювання шва, був австрійський кравець Йозеф Мадерспергер.

Будучи кравцем і добре знаючи свою справу, маючи практичний досвід роботи на ткацькому обладнанні, Мадерспергер, намагається створити швацьку машину за принципом і аналогом ткацької. Ідея не принесла бажаного успіху. Незважаючи на це Мадерспергер залишив свій слід в історії. У 1814 році він придумав швейну голку з отвором знизу у вістрі. Це дало поштовх створити повністю працездатний швейний агрегат.
Йозеф Мадерспергер

У 1829 році французький кравець - випробувач Бартелемі Тімон'є винайшов першу практичну швейну машину, що мала голку з вушком у вістря одного з кінців. Така голка отримала назву - голка Мадерспергер, вишивальна голка, яка імітувала ручний ланцюговий шов.

У 1830 році Тімон підписує контракт з інженером Огюстом Ферраном, який допомагає зробити креслення і представницьку заявку на патент. 17 липня 1830 року було видано патент на ім'я Тімон і Феррана. В цьому ж році Тімон відкриває першу в світі автоматизовану швейну мануфактуру, яка, відразу ж, отримує замовлення від уряду на пошиття форми для французьких військових. Однак, все обернулося трагічно. 20 січня 1831 року натовп невдоволених робітників, які боялися, що з відкриттям автоматизованої мануфактури, вони позбудуться свого заробітку, а також роботи, спалили підприємство і мало не вбили самого Тімон.

Бартелемі Тімон

Тімон був змушений виїхати в Амплепюї, де знову працював кравцем і займався удосконаленням своєї швейної машини. Незважаючи на те, що він отримав ще три патенти (41, 45 і 47 року XVIII століття), а також призи на всесвітніх виставках, його винаходи не набули широкого поширення. Підсумком стало розорення Тімон. У віці 64 роки 5 липня 1857 року помер банкрутом.

Найперша згадка про швацьку машину човникового типу або човникового стібка, що використовує двонитковий спосіб, який застосовується для створення шва, відноситься до американського механіка Уолтера Ханта, який проживав в Нью-Йорку у 1834 році. Він увійшов в історію як американський механічний геній, винахідник англійської шпильки, першої американської швацької машинки і багатьох інших цікавих пристосувань.

Уолтер Хант

Хант винайшов англійську безпечну шпильку, яка складалася з цільної дроту. Шпилька була з пружиною і голкою. За однією з версій, Хант заборгував 15 доларів, поки думав про те, як знайти ці гроші - в руках крутив шматок цільної металевого дроту. Так з'явилася на світ безпечна шпилька. Патент на цей винахід Хант отримав 10 квітня 1849 року. Пізніше Хант продав патент за 400 доларів.

Свою швейну машинку Хант не став поспішати патентувати і не надав її винахід розголосу. Це було продиктоване двома міркуваннями.

По-перше, машина була ще механічно недосконала. Автор планував її якісне випробування і подальше удосконалення. По-друге, хвилюванням позбавити багатьох жінок швачок роботи, які всі швацькі операції виконували тільки вручну.

Але це все, на жаль, сталося. Американський винахідник і підприємець Еліас Хоу, 10 вересня 1846 року запатентував швейну машинку. Патент 4750! Машинка була забезпечена гострою голкою, човником і дозволяла зробити стібок, названий локстіч або човниковий однолінійний закритий стібок. Принцип дії використовується до теперішнього часу. Друга нитка, що проходила знизу, закріплювала стібок. Швейна машинка могла за хвилину робити до трьохсот стібків. В порівнянні з ручною працею продуктивність збільшувалась в 10 разів. Провідний американський науковий журнал «Scientific American» дав високу оцінку швейній машині Хоу. Але, як і машина Ханта, вона потребувала вдосконалення.

Еліас Хоу

У цьому складному процесі взяли участь кілька талановитих американських винахідників. Це Джеймс Гіббс, Джон Баччелдер, Аллен Вільсон і Ісаак Зінгер.

У 1849 році розгорілися палкі суперечки між Хантом і Хоу за право першості винаходи швейної машини. П'ять років тривала тяганина. В результаті Ханту вдалося відстояти право на винахід, однак патент залишився в силі за винахідником Хоу.

Хоу не зміг організувати масове виробництво і продаж своєї швейної машинки на ринку Сполучених Штатів Америки. У 1846 році він відправляється в Англію, де продає права на використання своєї машини на території Великобританії Томасу, виробнику корсетів, взуття та парасольок.

У 1851 році Ісаак Зінгер, американський винахідник, промисловець, вніс вагомий вклад в розвиток швацької індустрії.

 

ІСААК МЕРІТ ЗІНГЕР

Неодноразово Зінгер відзначав, що ніякої швацької машини він не винаходив, а лише виправив конструкційні недоліки в наявних у той час швацьких машин.

По-перше, Зінгер розташував човник горизонтально. Це дало можливість нитки не сплутуватися і не рватися. По-друге, для підтримки і рівного розміщення матеріалу була запропонована стіл-дошка. По-третє, з'явилася лапка-тримач для голки. Така лапка дає можливість голці робити безперервний шов. По-четверте, швейна машина отримала ножне управління. Саме це звільнило швачці обидві руки. І надало можливості стежити за матеріалом й процесом шиття.

У 1852 році Ален Вільсон запатентував чотиритактний рейковий двигун-транспортер. Цей винахід дозволив швейній машинці підвищити в рази свою маневреність.

Ці доробки дали можливість перетворити швацьку машину в повністю робочий, позбавлений недоліків швацький пристрій, який став незамінним помічником на довгі роки.

У 1852 році була продана перша швейна машинка за 100 доларів.

В цей час з Англії повертається Хоу і бачить, як швейна машинка його конструкції вдосконалена Зінгером продається з великим успіхом.

Хоу подає позов до суду. Через п'ять років розглядів і суперечок, у 1854 році суд визнає пріоритет Хоу. Між Зінгером і Хоу був знайдений компроміс. Потім вони об'єднують свої активи, це дозволяє учасникам угоди отримувати з продавців по 5 доларів з кожної проданої машини. Але це тривало не так довго. Під час громадянської війни, Хоу служить в армії Сполучених Штатів рядовим. По поверненню з армії, Хоу в місті Бріджпорт (штат Коннектикут) засновує свою компанію. У 1867 році у віці 48 років Хоу вмирає багатою людиною.

У 1854 році спільно з Едуардом Кларком Зінгер засновує компанію «Singer Company».

У 1855 році швейна машина Зінгера отримує перший приз на всесвітній французський ярмарці. Починаючи з цієї дати, швейна машина Зінгера з успіхом продавалася на території Америки. На успіх всієї справи вплинув грамотний, висловлюючись сучасним терміном, менеджмент. Компанія Зінгера приймає рішення продавати свої машинки в розстрочку. З кожним днем, рік за роком, попит на техніку тільки зростав. Це сприяло тому, що в Америці було відкрито ще кілька дочірніх компаній, які функціонували під маркою «Singer».

У 1867 році відкривається фабрика в Шотландії.

Швейна машина Зінгера стала відомою всьому світові і зробила Зінгера мультимільйонером.

Удосконалення швацького агрегату на цьому не закінчилося. У 1870 році американський дослідник природи Джонс запатентував швейну машину з електричним приводом.

З того часу виробництво швейного обладнання постійно удосконалюється і на сьогоднішній день швейну машину можна сміливо називати – високотехнологічний інтелектуальний помічник.

ДОСТАВКА

  • Оплата за безготівковим розрахунком
  • При отриманні на складі Нової Пошти
  • При отриманні кур'єру за адресою

ОПЛАТА

  • Оплата за реквізитами 
  • При отриманні на складі Нової Пошти

Контакти

  • Україна, Київ
  • ул. Здолбунівська 7Д
  • +38 067 468 12 98
  • Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.